Page 32 - Complot -C19
P. 32

Complot C-19.


               Na verloop van jaren zijn ‘de mensen’ ook de dagelijkse ‘manipulatieve’
               reclametechnieken rond erfenissen, schenkingen enz. voor ‘het goede doel’
               gewoon geworden, zonder zich hierover vragen te stellen.

               Zowat wekelijks verschijnt er in de media een artikeltje (goed in zicht)
               betreffende een bedrijf dat een grote som geld ‘geschonken’ heeft aan ‘een goed
               doel’.
               Dagelijks verschijnen (ook goed in zicht) artikeltjes over mensen die een ‘groot
               deel’ van hun erfenis schenken aan ‘het goede doel’.

               Regelmatig krijgen de mensen ‘de raad’ om hun erfenis, of althans een groot

               deel er van, niet aan de erfgenamen te schenken maar aan ‘het goede doel’ met
               bijkomend commentaar “véél mensen doen dat.” en “tegenwoordig wordt dit
               steeds méér gedaan.” en “Laat dit vastleggen bij een notaris.” enz. !

                      Deze psychologische truc van de G7 om veel geld te ‘vangen’ is
               eenvoudig, en de  coronacrisis (sociaal experiment) heeft nogmaals bewezen wat
               al zoveel bewezen is geweest.
               Als je mensen 24u op 24u, 7 dagen op 7, maanden aan een stuk, steeds de zélfde
               leugen voorschotelt als zijnde ‘de waarheid’, dan gaan de mensen, hoe dom dit
               ook is, ‘overtuigd’ geraken dat deze leugen ‘waarheid’ is, en ze gaan dan ook in
               die zin denken en handelen (voorbeeld de geconditioneerde denkwerelden van
               Jehova’s getuigen en andere sekten en geloofsovertuigingen)!

               Overheden, psychiaters, psychologen, dokters, bedrijfsleiders,
               godsdienstpredikers enz. kennen de kracht van dit soort manipulatie en maken
               daar dankbaar gebruik van (denk bijvoorbeeld aan de ‘genezende’ kracht van
               voorgeschreven placebo’s en de dodelijke kracht van voodoo.).

               Dit soort conditionering is ook het gemakkelijkst te verwezenlijken als het
               gebeurt via ‘schrikbewind’ of ‘bangmakerij’.
               Hoe banger de mens… hoe minder verzet snap je!

               Het ‘kuddegedrag’ kan zo gemakkelijk aangewakkerd worden en de instructies
               van de ‘leiders’ (hoe onnozel ook) zullen door velen gevolgd worden. Het is een
               soort massa- hypnose.

                      Via het sociaal experiment (corona- crisis) is dus weeral duidelijk
               gebleken dat het overgrote deel van ‘de mensen’ zich gewillig door de
               overheden laat conditioneren, behandelen en trainen als ‘kuddedieren’
               (schapen), als ze maar genoeg ‘schrik’ hebben.



                                                                                                        32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37