Page 254 - Inleiding
P. 254
NMBS-vertrouwenspersonen zijn spoken!
Deze aanklacht ging dus in eerste instantie over 3 pestende bazen omdat
deze mij en mijn gezin met hun onschendbare administratieve pesterijen het
zwaarst troffen in de portemonnee, en wegens de vernederingen en criminele
feiten van afpersing en gijzeling.
Hieronder het bewijs van verzending via een faxtoestel in de burelen van de
werkplaats.
Ik had dus volgens de antipestwet een formele klacht ingediend bij de
daartoe bevoegde vertrouwenspersonen en deze vertrouwenspersonen
hadden de plicht om ‘beschermende’ maatregelen te nemen, mij bij te staan
met raad en daad, een dossier op te stellen en te behandelen, gepaste sancties
te laten nemen t.o.v. de pesters enz.
In volle vertrouwen omdat ik eindelijk deze officiële stap had gezet, en
volledig opgelucht, verliet ik het bureau van de bevoegde
vertrouwenspersonen.
Eindelijk zou het pesten ophouden en zouden de pesters gepast gestraft
worden (dacht ik).
Eindelijk zou ik terug mijn functie mogen uitoefenen, mijn loon en premies
zouden correct betaalt worden, mijn degradatie zou teniet gedaan worden.
De vernederingen zouden ophouden en de geldboetes zouden verdwijnen.
Eindelijk… (dacht ik)
Dokter Kris Br. en preventieadviseur Rachid Bo. hadden me gerustgesteld en
verklaard dat alles in orde zou komen!
________________________________________________________________
De pesters van het spoor 254